Bigarren astekaria



Egun on guztioi!

Aste honetan, PLEari buruz mintzatuko gara. Badakizue zer den PLEa (ikasteko ingurune pertsonala)? Goazen adi azaltzera!

DEFINIZIOA 

Ikasteko Ingurune Pertsonala (inglesez PLE Personal Learning Envoirement) pertsona batek bere hezkuntza prozesuan ikasteko erabiltzen dituen erremintak eta komunikazio tresnak dira (Wikipedia, adibide orokorra). Hiru zatitan banatzen da:
  • Tresnak eta zerbitzuak: pertsona batek erabiltzen dituen tresnak informazioa zabaltzeko eta besteekin komunikatzeko.
  • Errekurtsoak eta informazioa bilatzeko iturriak (Blog, Youtube, Wikipedia…).
  • Pertsonak (PNL): pertsona multzoa da non hauek kontaktuan ari diren denbora guztian. Ez da elkarrizketa zuzena, baina zeharka kontaktuan daude.
Resultado de imagen de study


HELBURUA 

Aktiboki parte hartzea, hau da, informazioa ezabatu, informazio berria jarri, informazioa zabaldu... denon parte-hartzearekin.


PLEA LORTZEKO GARATU BEHARREKO GAITASUNAK
  • Informazioa bildu.
  • Beste pertsonekin kontaktuan egon.
  • Ikusitako informazioaz hausnartu.
PLEA ANTOLATZEKO ARGIBIDEAK
PLEAan zehar jarritako aplikazioak honela banatu daitezke:
  • Informazioa bilatzeko: google, twitter, youtube, blog...
  • Lanak egiketko: gmail, drive, audacity...
  • Informazioa biltegiratzeko: blog, diigo, drive...
BETE BEHARREKO GALDERAK
  • Nondik hartzen dut informazioa?
    • Informazioa hainbat iturritik ateratzen dut, hala nola, aldizkariak, liburuak edota Google. 
  • Non egiten dut lan?
    • Lana egiten hasi aurretik behar dudana eskura edukitzen dut, informazioa leku fidagarrietatik atera eta erabiltzen dut.
  •  Norekin eta zeren bitartez eralzionatzen naiz ikasteko?
    • Ikasteko lagunekin erlazionatzen naiz web sozialen bitartez, adibidez: Whatsapp, Facebook, Twitter, Instragram... 
Gure kasuan, Symbaloo-ren bitartez gure PLE-a antolatzen ikasi dugu. Zuek zuon PLEa antolatzeko Symbaloo erabili ikasi nahi badozue, ikusi bideo hau eta hasi lanera!
Resultado de imagen de symbaloo


ARGAZKIEN BIBLIOGRAFIA
  • https://study.com/academy/level/high-school.html
  • https://www.theflippedclassroom.es/symbaloo-un-escritorio-online-con-multiples-usos-educativos/

Comentarios

Entradas populares de este blog

Hirugarren astekaria

Lehenengo astekaria